Τετάρτη, 13 Μαρτίου 2013






«Γλυκιά» εκπαίδευση για τους σπουδαστές Διαιτολογίας
από τα Μπισκότα Παπαδοπούλου

Την πιο «γλυκιά» εκπαιδευτική επίσκεψη πραγματοποίησαν οι σπουδαστές της ειδικότητας Διαιτολογίας των ΙΕΚ ΞΥΝΗ, οι οποίοι βρέθηκαν στο εργοστάσιο Παραγωγής των Μπισκότων ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ.
Οι σπουδαστές ξεναγήθηκαν στην μονάδα παραγωγής των μπισκότων Παπαδοπούλου στη Θεσσαλονίκη, και ενημερώθηκαν για όλα τα στάδια παρασκευής των μπισκότων, για την διαδικασία πιστοποίησης ελέγχου, καθώς και για τον ρόλο του διατροφολόγου σε ένα τέτοιο εργοστάσιο, σε ότι αφορά το κομμάτι της έρευνας και της ανάπτυξης.
Από την εκπαιδευτική επίσκεψη δεν έλειψε και η γευσιγνωσία, αφού οι σπουδαστές δοκίμασαν προϊόντα της εταιρείας ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, και πήραν και δώρο μαζί τους φεύγοντας.
Τους σπουδαστές συνόδευε η υπεύθυνη του τομέα σπουδών Διαιτολογίας του ΙΕΚ ΞΥΝΗ, κα Αναστασία Κόκκαλη, Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος.

Κυριακή, 3 Μαρτίου 2013

ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ


Το πρώτο άρθρο της Άνοιξης, δεν θα μπορούσε να μην έχει σχέση με την εμφάνισή μας...
Η Άνοιξη αποτελεί τη σωστή χρονική περίοδο, όπου προλαβαίνουμε να βελτιώσουμε το σώμα μας και να πετύχουμε ένα επιθυμητό σωματικό βάρος μέχρι το Καλοκαίρι. Η κυτταρίτιδα αποτελεί 'πρόβλημα' γυναικών, αλλά ευτυχώς υπάρχουν πολλοί ... νόστιμοι τρόποι να την εξαφανίσουμε.
Από σήμερα, λοιπόν, εντάξετε στη διατροφή σας τα εξής:
ΑΥΓΑ: Μας δίνουν την απαραίτητη πρωτεϊνη για ενίσχυση κολλαγόνου και ελαστίνης, καθώς και λεκιθίνη, η οποία βοηθάει στην εμφάνιση λείου δέρματος. Προτιμήστε τα βραστά ή ποσέ ή scrabled.
ΜΥΡΤΙΛΛΑ: Γεμάτα αντιοξειδωτικά από τις ανθοκυανίνες που περιέχουν, τα οποία προστατεύουν και ομορφαίνουν  το δέρμα μας. Προσθέστε τα στο κουάκερ σας το πρωί.
ΛΑΧΑΝΙΚΑ: Μπρόκολο, μαρούλι, ντομάτα, αγγούρι... όλα βοηθούν στην μείωση των κατακρατήσεων και φυσικά βοηθούν στην απώλεια λίπους.
ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΣΑΙ: Βοηθάει στην απώλεια σωματικού λίπους και φυσικά συμβάλλει εξαιρετικά στην ενυδάτωση!  Πίνετε 4 φλιτζάνια κάθε μέρα!
ΚΑΡΥΔΙΑ: Τα ω-3 λιπαρά τους ενυδατώνουν το δέρμα εκ των έσω και φυσικά βοηθούν στην υγιή δομή και συνοχή της μεμβράνης των κυττάρων του δέρματος. Τρώτε 30γρ/μέρα
ΕΣΠΕΡΙΔΟΕΙΔΗ ΦΡΟΥΤΑ: Πορτοκάλια, ακτινίδια, μανταρίνια... όλα μας προσφέρουν την αγαπημένη βιταμίνη του δέρματος τη βιταμίνη C , η οποία είναι απαραίτητη για την παραγωγή του κολλαγόνου

Επίσης...
Μην καπνίζετε
Ελαττώστε τη ζάχαρη
Πίνετε άφθονο νερό και ....
Περπατάτε 40 λεπτά  κάθε μέρα !