Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2017

COOKIES ΧΩΡΙΣ ΖΑΧΑΡΗ


ΥΛΙΚΑ


  • Νιφάδες βρώμης (1 κούπα)
  • 2 ώριμες μπανάνες
  • 1/2 κούπα ωμά αμύγδαλα, καρύδια
  • 3 κουτ σούπας σταγόνες μαύρης σοκολάτας
  • 1/2 κούπα σταφίδες / cranberries
  • Κανέλα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Πολτοποιείτε πολύ καλά τις μπανάνες με ένα πιρούνι. Προσθέστε την βρώμη και ανακτέψτε πολύ καλά. Στην συνέχεια προσθέστε όλα τα υπόλοιπα υλικά και ενσωματώστε τα όσο πιο ομοιόμορφα μπορείτε. Σχηματίστε τα μπισκότα σε όποια μορφή θέλετε και ψήστε τα σε λαδόκολλα στους 180 βαθμούς για 20 λεπτά. Απολαύστε τα ως πρωινό ή ως ενδιάμεσο σνακ στην δουλειά... Υγιεινά, με λίγες θερμίδες, πλούσια σε αντιοξειδωτικά και .. πανεύκολα στην παρασκευή τους!

ΚΑΛΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ!

Παρασκευή, 8 Απριλίου 2016

ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

    Μπορείτε να διαχειριστείτε καλύτερο τα καθημερινό άγχος και με την διατροφή σας. Σας         προτείνω να συμπεριλάβετε τις εξής τροφές:
  • ·       40γρ Καρύδια
  • · 
  •     Ρόφημα από άγλυκο κακάο και στέβια σε νερό πασπαλισμένο με κανέλα
  • ·       Νιφάδες βρώμης στο πρωινό σας
  • ·       Σολομός, Τόνος, Σκουμπρί, Σαρδέλα :  2 φορές/εβδομάδα

  • ·       Σπανάκι και μπρόκολο στις σαλάτες σας
  • ·       Πορτοκάλια & Ακτινίδια στα ενδιάμεσα γεύματα ως σνακ

  • ·       Μπανάνα με μέλι και κανέλα λίγο πριν τον ύπνο
  • ·       Αφέψημα από: βαλεριάνα, χαμομήλι, μέντα

Και φυσικά συνδυάστε όλα τα παραπάνω με καθημερινό περίπατο 45 λεπτών και έναν καλό ύπνο που να διαρκεί 7-8 ώρες